Grupul Renault participă, în zilele de 26 şi 27 aprilie 2012, la Campania Naţională pentru Protecţia Consumatorilor „O 9 Atitudine” - Ziua Proprietăţii intelectuale, organizată de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi şi Promovarea Programelor şi Strategiilor în România.
Campania, care cuprinde şi o expoziţie tematică, la Curtea de Apel Bucureşti, cu ocazia Zilei Mondiale a Proprietăţii Intelectuale, are printre iniţiatori Grupul de Lucru pe Probleme de Proprietate Intelectuală, al cărui membru este, din 2010, şi Grupul Renault în România.
Vizitatorii expoziţiei găzduite de Palatul de Justiţie (Curtea de Apel Bucureşti) vor putea vedea la standul Grupului Renault exemple de piese de origine şi de piese contrafăcute – plăcuţe de frână, bielete, filtre de ulei, filtre de aer. De asemenea, la stand sunt proiectate filme cu teste demonstrative în care sunt evidenţiate diferenţele de rezistenţă, calitate, aspect dintre piesele de origine şi cele contrafăcute. De exemplu, se poate vedea cum, în cazul frânării, la aceeaşi viteză, distanţa şi timpul de frânare în cazul unei Dacia Logan dotate cu plăcuţe contrafăcute sunt de două ori mai mari decât în cazul unui vehicul similar, dotat cu plăcuţe de frână de origine.
Grupul Renault în România atrage atenţia asupra pericolului utilizării pieselor auto contrafăcute, clienţii fiind atraşi, în general, de preţurile mai scăzute ale acestora în comparaţie cu cele de origine. Ei trec prea uşor cu vederea riscurile la care se expun şi diferenţa de calitate dintre cele două tipuri de produse. Calitatea şi fiabilitatea pieselor de schimb Renault sunt certificate prin testele realizate de organisme independente precum EuroNCAP. Majoritatea pieselor falsificate, care sunt inscripţionate în mod ilegal cu siglele Dacia sau Renault, provin din ţări precum China, Taiwan şi Turcia.
În campanie, dar şi în expoziţia de la Curtea de Apel, mai sunt prezenţi şi alţi membri ai Grupului de Lucru - Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM), Inspectoratul General al Poliţiei Române (IGPR), Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră, Oficiul Român pentru Drepturi de Autor (ORDA). Expoziţia are ca scop informarea publicului în legătură cu activităţile de protecţie a proprietăţii intelectuale şi combatere a contrafacerilor.
Sursa: www.daciagroup.com
Campania, care cuprinde şi o expoziţie tematică, la Curtea de Apel Bucureşti, cu ocazia Zilei Mondiale a Proprietăţii Intelectuale, are printre iniţiatori Grupul de Lucru pe Probleme de Proprietate Intelectuală, al cărui membru este, din 2010, şi Grupul Renault în România.
Vizitatorii expoziţiei găzduite de Palatul de Justiţie (Curtea de Apel Bucureşti) vor putea vedea la standul Grupului Renault exemple de piese de origine şi de piese contrafăcute – plăcuţe de frână, bielete, filtre de ulei, filtre de aer. De asemenea, la stand sunt proiectate filme cu teste demonstrative în care sunt evidenţiate diferenţele de rezistenţă, calitate, aspect dintre piesele de origine şi cele contrafăcute. De exemplu, se poate vedea cum, în cazul frânării, la aceeaşi viteză, distanţa şi timpul de frânare în cazul unei Dacia Logan dotate cu plăcuţe contrafăcute sunt de două ori mai mari decât în cazul unui vehicul similar, dotat cu plăcuţe de frână de origine.
Grupul Renault în România atrage atenţia asupra pericolului utilizării pieselor auto contrafăcute, clienţii fiind atraşi, în general, de preţurile mai scăzute ale acestora în comparaţie cu cele de origine. Ei trec prea uşor cu vederea riscurile la care se expun şi diferenţa de calitate dintre cele două tipuri de produse. Calitatea şi fiabilitatea pieselor de schimb Renault sunt certificate prin testele realizate de organisme independente precum EuroNCAP. Majoritatea pieselor falsificate, care sunt inscripţionate în mod ilegal cu siglele Dacia sau Renault, provin din ţări precum China, Taiwan şi Turcia.
În campanie, dar şi în expoziţia de la Curtea de Apel, mai sunt prezenţi şi alţi membri ai Grupului de Lucru - Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM), Inspectoratul General al Poliţiei Române (IGPR), Inspectoratul General al Poliţiei de Frontieră, Oficiul Român pentru Drepturi de Autor (ORDA). Expoziţia are ca scop informarea publicului în legătură cu activităţile de protecţie a proprietăţii intelectuale şi combatere a contrafacerilor.
Sursa: www.daciagroup.com
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu