miercuri, 29 februarie 2012

Nissan conduce în topul satisfactiei clientilor din România

Share

Marca niponă este lider la satisfactia fată de service. Clientii români pozitionează Nissan pe primul loc, 49.7% dintre acestia declarându-se foarte mulţumiţi. Skoda si Chevrolet ocupă locurile 2 si 3.


Nissan se numără printre cele mai apreciate mărci japoneze prezente pe piața românească. În ceea ce privește gradul de satisfacție al activității de service, brandul auto nipon ocupă primul loc în România. Concluzia este desprinsă din analiza realizată de compania de cercetare de piață Daedalus Millward Brown.

Studiul independent, efectuat în perioada mai-octombrie pe un eșantion de 26.525 de şoferi din țara noastră, relevă faptul că Nissan este lider la capitolul satisfacția față de service. Din datele sondajului efectuat online la care au participat respondenți cu vârsta de peste 18 ani, reiese că 49.7% dintre clienţii Nissan s-au declarat foarte mulţumiţi de serviciile de servisare oferite.

Marca japoneză, poziționată pe primul loc în topul preferințelor românilor privind nivelul de satisfacție, este urmată pe locul al doilea de Skoda (48.6%), iar pe locul al treilea Chevrolet (48.4%).

Pe următoarele două locuri se află Hyundai (45.4%) și Audi (45.2%).

”Calitatea serviciilor este prioritară la Nissan, atât în perimetrul vânzării de vehicule noi, cât și în serviciile post-vânzare. Investițiile în tehnologie și inovație au reușit să poziționeze marca Nissan ca pe un lider incontestabil al crossoverelor, însă acestea au fost întotdeauna însoțite de investiții în calitatea serviciilor post-vânzare. Nivelul de satisfacție înregistrat este o confirmare că, în România, activitatea de service a rețelei Nissan se desfășoară în parametrii așteptați”, a declarat Ionuț Gheorghe, brand director Nissan.

Din analiza realizată de compania Daedalus Millward Brown reiese că 45% dintre români preferă să-și repare mașinile la service-uri de marcă, în timp ce numai 28% se îndreaptă spre atelierele de service independente.


Topul satisfactiei fată de service, România, mai-octombrie 2011

1.Nissan – 49.7%
2.Skoda – 48.6%
3.Chevrolet – 48.4%
4.Hyundai – 45.4%
5.Audi – 45.2%
6.Toyota – 45.1%
7.Volkswagen – 44.5%
8.BMW – 44.2%
9.Honda – 43.6%
10.Kia – 43.3 %

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu