luni, 3 octombrie 2011

Modelele Renault Sport: frumoase si sportive

Share


Noul Twingo R.S.: un design sportiv, un Twingo 100 % Renault Sport


Noul Twingo R.S., dezvăluit în premieră mondială la Frankfurt, este prezentat în culoarea emblematică Galben Sirius. Pe lângă calandrul dinamic cu patru faruri, Noul Twingo R.S. dispune de o bară de protectie fată în care este încadrată lamela specifică F1. Acest element de stil, de acum prezent în toată gama Renault Sport, face trimitere către succesul Renault în Formula 1. Pasajele rotilor spate, prevăzute cu prize de aer care exprimă caracterul sportiv al masinii, încadrează o nouă jantă de 16 toli cu design specific Renault Sport. Clientii pot opta pentru un pack design (lamela F1, carcasa oglinzilor retrovizoare si eleronul R.S. vopsite în nuanta Gri Metal).
La interior, cusăturile vizibile de culoare galbenă îsi fac aparitia (pe volan, pe scaune si pe viziera plansei de bord) ca si pe celelalte modele Renault Sport. Plansa de bord, consola radio si aeratoarele laterale sunt de culoare Negru Brillant. În plus este disponibilă o nouă ambiantă interioară, de culoare albă. Ea este aplicată pe partea superioară a volanului, pe benzile verticale ale scaunelor sport si pe cadranul turometrului de bord. Optiunea R.S. Monitor (sistem de telemetrie la bord), apreciată pe Clio R.S. si Mégane R.S., este si ea disponibilă.


Megane R.S. Trophy: 265 CP si 8’08’’ – Record la Nordschleife, avand in plus polivalenta


Mégane RS Trophy a bătut recordul turului de la Nordschleife – pe circuitul de la Nürburgring (Germania) – la categoria berlină cu tractiune fată, cu un timp de 8 minute si 8 secunde. Motorul său 2.0 turbo de 265 CP (vezi detaliile mai jos) dezvoltă un cuplu maxim de 360 Nm. Valori semnificative pe care sasiul său Cup, puntea sa fată cu pivot independent, diferentialul cu alunecare limitată, frânele Brembo si pneurile Bridgestone RE50A le transferă integral la sol. Mégane R.S. Trophy este un
vehicul polivalent, confortabil datorită scaunelor Recaro, si conceput pentru a oferi o plăcere maximă la volan. Stilul său îndrăznet (culoarea specială Galben Sirius) precum si performantele sale extraordinare îl fac o masină „pe care trebuie să o ai”.

Performante mai mari cu motorul 2.0 turbo Renault Sport pe Mégane R.S. Trophy !
- Motor 4 cilindri de 1 998 cm3 turbo.
- Evolutie a definitiei tehnice a motorului 2.0 turbo Renault Sport (tip F4Rt R.S.) pentru suplete si plăcere de condus sporite.
- Sistem de admisie a aerului revăzut pentru a tine cont de cresterea presiunii si a temperaturii.
- Cresterea presiunii de supraalimentare la 2,5 bari (+ 0,2 bari).
- Putere crescută la 265 CP (+ 15 CP).
- Cuplu 360 Nm (+ 20 Nm) disponibil 100 % pe o plajă foarte largă de utilizare (de la 3 000 la 5 000 rot/min).
- Raport masă/putere de 5,09 kg/CP ; putere specifică de 132,5 CP/litru.


Gordini, semnatura 'sport-chic'


Noul Twingo Gordini: Be Glorious Be Gordini!
'
Bleu Malte si benzi albe': Noul Twingo Gordini face mitul accesibil. Cu designul său usor de recunoscut, el este destinat clientilor care îsi doresc un vehicul sic si sportiv, un automobil dinamic si viu. Cu motorizările sale pe benzină (1.2 TCe 100 CP ) si Diesel (1.5 dCi 85 CP) – recunoscute atât pentru performantele lor cât si pentru nivelul scăzut de consum – Noul Twingo Gordini oferă o plăcere de conducere rară pentru o masină de oras.
Clientii care îsi doresc un vehicul cu un design mai putin original pot alege noua ambiantă interioară gri si culorile exterioare Blanc Glacier, Noir Nacré sau Rouge Vif. Cei care vor si mai mult vor descoperi în curând Twingo Gordini R.S. (1.6 16V 133 CP): o versiune în care se vor regăsi toate genele sportive ale Renault Sport. Gordini poartă cu succes asa-numitul French Touch în aproape douăzeci de tări. Un design seducător, în care se recunoaste si o clientelă mai tânără si mai feminină.


Wind descoperă Gordini



Exclusiv si novator, Renault Wind este un coupé-roadster accesibil care devine si mai irezistibil adoptând stilul si culorile „Gordini”. Comercializat din vara anului 2011, Wind Gordini poate fi decapotat în numai 12 secunde datorită pavilionului rotativ, ingenios si inedit în categoria sa. Cabriolet cu două locuri, Wind are suficient loc pentru toate bagajele de week-end datorită portbagajului său generos, cu volum constant : 270 dm3, cu pavilionul deschis sau închis.
Destinat plăcerii de a conduce, Wind Gordini se dovedeste practic în utilizarea de zi cu zi datorită motorizărilor sale pe benzină economice: 1.2 TCe 100 CP sau 1.6 16v 133 CP.


Sursa: Renault Romania

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu