joi, 14 iulie 2011

Progresul Nissan in Romania continua: cota de piata a marcii s-a dublat in ultimul an

Share





Pe scurt:

- Cota de piata s-a dublat comparativ cu primele 6 luni ale anului 2010 - Succesul modelelor crossover este in continua crestere
- Modelul Navara a inregistrat rezultate semnificative la vanzari


In intervalul ianuarie – iunie 2011, Nissan a comercializat in Romania 1048 autovehicule, inregistrand o crestere de 77% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Cota de piata Nissan (vehicule de pasageri + vehicule comerciale) a crescut de la 1,1% in 2010 la 2,1% in 2011. Vehiculele de pasageri s-au vandut in 780 de exemplare, cu o crestere a cotei de piata de la 0,9% la 1,8%.

Crossoverele Nissan continua ascensiunea in preferintele clientilor din Romania. QASHQAI s-a vandut in 381 exemplare, cu 41% mai multe decat in primul semestru din 2010. Cota de piata QASHQAI in segmentul C hatchback a atins 6,8% la sfarsitul lunii mai 2011, rezultatul din 2010 fiind de 3,4%. Juke, fratele mai mic al lui QASHQAI, a incheiat primul semestru cu 237 unitati vandute si o cota de piata de 3,3% din segmentul B, la sfarsitul lunii mai.

Modelul PickUp Navara a avut de asemenea o contributie semnificativa la rezultatul pentru primele 6 luni ale anului, fiind comercializat in 237 exemplare.

“Evolutia pozitiva a marcii Nissan continua si in 2011. Investitiile in marca realizate in anii trecuti, dublate de prospetimea si diversitatea gamei de modele reprezinta factorii de succes ale uneia dintre cele mai bune perioade din istoria marcii Nissan in Romania”, declara Ionut Gheorghe, Brand Director Nissan Romania.


In Europa, vanzarile Nissan au atins 351.668 unitati si cota de piata de 3,6%, cu un aport important din partea modelelor crossover.

Nissan dispune de peste 12.500 de angajati in bazele europene de design, cercetare, dezvoltare, productie, logistica, vanzari si marketing. In 2010, uzinele sale din Marea Britanie, Spania si Rusia au produs peste 528.000 autovehicule. Nissan ofera 24 de produse diferite in Europa si aspira sa devina marca japoneza nr.1

Nissan Motor Co. Ltd, al doilea constructor japonez ca volume, are sediul central la Yokohama, in Japonia si este membru al Aliantei Renault-Nissan. Dispune de peste 150.000 de angajati in intreaga lume si a comercializat peste 4 milioane de autovehicule in 2010.

Sursa: Nissan Romania

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu